morfar's

phu!!

hela helgen gick fort! mamma och pappa kom på lördagen, och det var bara att sätta igång att bära å kånka från första stund från flyttlasset.
Tror det blev fyra ikeabesök på tre dagar när dom var här! Blev även storhandel av tvättmedel å massa sånt strunt som man inte vill lägga ut massa pengar på. Även storhandel på Maxi, så nu har jag nog mat i frysen för en månad framåt :)
men äntligen är min lägenhet klar och fin :) nu är det bara köket som ska fixas, sen blir det nog dags för inflyttningsfest hos mej och ida!

efter en mkt trååkigt föreläsning i tisdags, beslöt jag mig för att åka ner och fira linneas födelsedag här i halmstad. hennes man hade ordnat en överraskningsfest åt henne! jättekul! plus att hon hade fått en permanent/toning/klippning i present! hon är ascool i håret nu!

har fått lite plugg gjort idag, känns skönt!
sitter och kollar på fotbollen nu, riktig trög första halvlek!! :(

en macka å lite thé, sen ska vi ner på invigningen av morfars här nere i stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0