andre dagen

dag två gick hur bra som helst!

gick upp lite tidigare och avbokade ett möte med en hyresvärd. sen somnade jag om så gott... och vaknade till vid halv 12 någonting... gick upp och tog en dusch och gjorde mej iordning. mötte sedan upp Jennie och vi traskade omkring en sväng på stan och fikade lite.
klockan sex började egentligen vår inspark igen... men då skulle jag på en lägenhetsvisning... tanten i huste hämtade mig vid ica och visade vägen bort till huset. haha
hon och hennes man visade mig lägenheten och mitt lilla rum..... stora bruna 70tals tapeter i hallen! och heltäckningsmatta! samma matta i mitt rum, med samma tapeter, dock lite ljusare! hahaha ääm... ett grönt badkar(?) sen luktade det.... hm.... mysko..... jaja, det är en börjar iallafall :-) får leta vidare under tiden!

efteråt knallade jag hemåt... och fick i mej lite frukt och hämtade mina öl och begav mig bort till skolan och fest!
vi spelade lite drick-spel och umgicks... senare gick vi bort till kåren, jag jennie och amanda. drack öl efter öl... mer än att jag råkade spilla ut mer än hälften av mina :) vi gled väl hemåt vid ett-tiden någonting..

idag skulle vi samlas vid kvart i nio, vårat lilla tjejgäng :)
tio i nio stod jag där själv och tänkte, vart faan är alla? haha
ringde jennie, hon hade försovit sej... som i sin tur ringde amanda... som hade försovit sig haha
va lite biblioteksinformation och it-information idag... satt å fika lite i matsalen....

vid 12 mötte jag upp elena och vi tog bussen till sthlm tillsammans! kul med sällskap!
tog bara 4 timmar.... jättesköna säten på bussen med! riktigt lyx! :)

nu har jag suttit hemma och fixat e-leg och csn och blablabla.... tagit en dusch och funderar på att gå å handla nå snaskigt... och krypa ner i soffan med en bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0