helgen kom å den var över lika fort :)

igår hoppade jag promenaden runt munksjön och begav mej ut till a6 till fots med anna.
ska ju flytta nu på tisdag och behövde lite ikeapåsar att packa i :) så det blev ett varv till på ikea för att kolla på soffor men det slutade med 10 kr för två påsar, inte illa för att vara ikea!

har börjat packa ihop mitt rum nu iallafall. så det är grejer och damm överallt!
blev en middag hemma hos anna innan vi traskade ner till twin för lite vin.
mötte upp ferna och hans franska vän och sedan vidare till sliver. tror faktiskt ärligt talat att jag aldrig mer ska gå dit. de senaste gångerna jag har varit där har jag haft så jäkla tråkigt. vi brudar får sikta in oss på något nytt ställe!

idag blir det plugg för hela slanten tror jag. måste läsa ut min bok till skolan!

ser även fram emot att mamma å pappa kommer nästa helg! sen blir det en liten tripp till halmstad veckan där på för att fira linneas födelsedag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0