vad ska jag göra nu?

ännu en vecka har gått... vart fan tar tiden vägen??
har varit några jobbiga dagar på jobbet och igår var jag helt död när jag kom hem. somnade och vaknade med frossa. beslutade mig för att stanna hemma idag.
har sett klart min satc-box plus avslutade med filmen. så vad fan ska jag nu göra om dagarna?? ska jag kanske börja se om den för början? eller börja på en ny serie?

jag mår så himla bra av att se den... som min nya religon, kan se avsnitt efter avsnitt och aldrig tröttna.
man lär sig alltid något nytt, och det som jag drar störst nytta av är repliken "he's not that in to me" den har fasiken räddat mitt liv, och alla andras med :)

nu ska jag gå och lägga mig och spela mitt nya beroende, solitare på mobilen... sen somna om och vakna pigg som en malört.

kärlek!


Kommentarer
Postat av: Angela

Du får börja se på frasier

2008-12-21 @ 01:17:10
URL: http://www.angela82.blogspot.com
Postat av: Maja

ha ha har Mr Big hörts av då???kramen

2008-12-21 @ 19:51:11
URL: http://majsen78.blogspot.com
Postat av: ejlin

han önskade mig en god jul

2008-12-22 @ 00:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0